TERMOS E CONDICIÓNS

A venda da nosa tenda en liña baséase nos termos e condicións desta tenda en liña que todos os clientes deben ler antes de realizar un pedido. Realizar un pedido implica a aceptación destes termos e condicións.

MeY @ - Servizos informáticos,

Rúa Peña Cavero nº33 (Local Comercial),

28031 Madrid, España.

Alberto Rivera Duque

N.I.F: 50171639-Z.

A tenda está dirixida por MeY @ - Servicios Informáticos. A tenda resérvase o dereito a cambiar estes Termos e Condicións na súa totalidade ou calquera parte del, en calquera momento sen previo aviso.

O cliente non está obrigado ás cláusulas de termos e condicións que foron modificadas despois da realización do pedido. Ao mercar produtos na nosa tenda, o cliente acepta estes termos e condicións. Ao aceptar os Termos e condicións, o cliente acepta recibir materiais promocionais enviados para informar sobre ofertas especiais, novos produtos, etc.

Termos e condicións da tenda en liña

Os clientes que teñen 18 anos de idade e con plena capacidade legal poden ser os clientes da nosa tenda.

1. A nosa tenda vende produtos en liña. Ofrecemos servizo as 24 horas do día os 365 días do ano. Polo tanto, os pedidos pódense facer 24/7.

2. Nós só vendemos novos produtos sen defectos físicos ou legais.

3. Todos os produtos dispoñibles na nosa tenda están físicamente en stock no noso almacén e o seu estado actualízase todos os días. Non obstante, a información sobre a dispoñibilidade do produto pode variar sen previo aviso.

Prezos

4. Todos os prezos están en moeda da Unión Europea (Euro). O prezo bruto que contén o tipo de IVE aplicado indícase cunha descrición completa sobre a mercadoría. O prezo de cada produto determínase cando se fai o pedido, é obrigatorio e non cambiará ata que se faga o pagamento.

5. A tenda resérvase o dereito a cambiar os prezos dos produtos dispoñibles na tenda, á introdución de novos produtos, a facer e retirar ofertas especiais nos sitios web da tenda ou facer cambios nos sitios web.

6. No caso de produtos que teñan un prezo especial ou produtos que estean á venda, executaranse pedidos na orde na que se confirmaron os pedidos no noso panel de vendas electrónicas. O número de artigos que teñen un prezo especial ou están á venda. Os prezos especiais só son válidos para un período específico de tempo. O cliente non poderá reclamar ningún reembolso, que é a diferenza entre o prezo especial e o prezo normal, se o pedido se realizou despois do período dispoñible a un prezo especial. Pedidos

7. Os pedidos realízanse cubrindo o formulario de pedidos no noso sitio web correctamente.

8. Os pedidos só poden realizarse por persoas rexistradas e que teñan unha conta na nosa tenda ou aqueles que proporcionen toda a información necesaria para realizar a transacción.

9. Cada confirmación feita polo cliente está confirmada - enviaremos un correo electrónico informándolle ao cliente que recibimos o pedido.

10. A tenda resérvase o dereito a verificar o pedido. Se non hai contacto co comprador ou non se pode confirmar o pedido, a tenda resérvase o dereito de suspender o pedido.

Entrega

11. A tenda executa os pedidos nas primeiras 48 horas despois de realizar o pedido ou realizar o pago. Se existe algún problema na execución do pedido, os clientes serán informados de inmediato. Por execución de pedidos, queremos enviar a mercancía ao cliente.

12. As entregas dentro da península son feitas por unha empresa de mensaxería.

13. A tenda non se fai responsable dos danos ou perdas da mercadoría xerada pola empresa de mensaxería. No caso de que o servizo de mensaxería sexa seleccionado polo comprador, a tenda non ten ningunha responsabilidade.

14. A tenda non se fai responsable dos envíos que non foron entregados polo servizo de mensaxería debido á responsabilidade do cliente (sen contacto, ninguén na casa, enderezo de entrega incorrecto) ou a falta do servizo de mensaxería. Ademais, a tenda non se fai responsable da detención de paquetes polo control das autoridades (por exemplo, aduanas). O servizo de mensaxería realiza varios intentos de entrega do envío. Se non se entrega por algún dos motivos anteriores, considérase que o envío se entrega. O custo de envío por perdido varía e infórmase ao realizar a solicitude

Devolucións e reclamacións

15. O vendedor estuda peticións e queixas e proporciona información do produto de forma oral, por escrito, por correo electrónico ou a través de formularios electrónicos.

16. No proceso de presentación de queixas ou consultas, o cliente debe usar o seu número de pedido ou proporcionar a información necesaria para a súa identificación.

17. A tenda responderá á reclamación no prazo de 14 días hábiles desde o momento da recepción de toda a información necesaria (punto 16). As respostas pódense ofrecer do mesmo xeito en que se realizou a solicitude ou a reclamación.

18. O reembolso só é posible se se cumpren todos os requisitos establecidos nestes termos e condicións.

19. O cliente está obrigado a reenviar o envase co produto, o documento que confirma o feito de mercalo (recibo ou factura) e o formulario de devolución cumprido en 14 días desde o momento da compra.

20. As reclamacións e devolucións son aceptadas polo teléfono +34 913315002 e por escrito ao seguinte enderezo: Mey @ - Informática, rúa Peña Cavero nº33 (Local Comercial), 28031 Madrid España

21. O importe de devolución é o prezo do produto menos o custo de entrega e os gastos de operación, como o custo da preparación da mercancía para o envío.

22. Despois de que a reclamación / devolución foi aceptada, o diñeiro será devolto á conta cuxos datos foron facilitados no formulario de devolución dentro de 14 días. Rescisión do contrato

23. En relación coa Directiva 2011/83 / U.E. do Parlamento Europeo e do Consello do 25 de outubro de 2011, sobre dereitos dos consumidores, modifícase a Directiva 93/13 / C.E.E. e a Directiva 1999/44 / C.E. do Parlamento Europeo e do Consello e derrógase a Directiva 85/777 / C.E.E do Consello. e a Directiva 97/7 / C.E. do Parlamento Europeo e do Consello Texto relevante para os efectos do E.E.E. o vendedor deberá comunicarlle ao cliente que ten dereito a rescindir o contrato dentro dos 14 días seguintes á data da entrega. Prevé a data de envío.

24. A mercadoría devolta deberá devolverse xunto cunha declaración de retirada do contrato ao enderezo indicado no punto número 20 destes termos e condicións. O cliente está obrigado a enviar o envase co produto intacto.

25. No caso de rescindir o contrato, a tenda realiza un reembolso das mercadorías adquiridas e dos gastos de envío que incorra o cliente durante 14 días hábiles, de acordo cos principios destes termos e condicións mencionados na sección sobre devolucións e pagos excesivos. .

26. Non enviamos cartos por correo ou mensaxería.

Métodos de pago

27. A tenda ofrece tres formas de pago:

- Pagamento en metálico - o pago en metálico faise ao mesmo tempo que recolle o pedido na tenda. Suxírese facer a orde antes de ir a recollelo para minimizar a espera innecesaria.

- Transferencia bancaria - o pago faise despois do pedido. O cliente pode realizar unha transferencia a través de Internet, nun banco ou nunha oficina de correos. O número de conta será enviado por correo electrónico, xunto con información sobre aceptación de pedidos. A orde será executada despois de recibir o pago.

- Pagamento con tarxeta: aceptamos pagamentos con tarxeta. A carga faise na tarxeta do cliente cando a tenda comeza a executar a orde despois da súa aceptación. A información sobre a aceptación do pedido será enviada ao cliente por correo electrónico.

Devolucións e pagamentos excesivos

28. No caso de que as circunstancias fagan que a tenda se vexa obrigada a devolver o diñeiro pagado polo cliente na conta da tenda, este reembolso farase nun prazo máximo de 14 días hábiles.

29. Se o cliente realizou o pago mediante tarxeta de crédito ou transferencia electrónica, o pago da devolución realízase ao número de tarxeta de crédito ou á conta bancaria desde a que se realizou o pago. No caso de transferencia bancaria ordinaria, efectivo na entrega ou cando por razóns alleas á responsabilidade da tenda non sexa posible a identificación do número de conta bancaria dende a que se realizou o pagamento, a devolución farase á conta do cliente en a tenda (pago excesivo). O pago excesivo da conta do cliente transferirase á conta bancaria do cliente só cando este o solicite. O pedido faise na tenda a través do formulario de contacto ou por escrito ao enderezo da tenda.

30. A tenda resérvase o dereito a verificar a identidade do cliente que solicita a devolución. Tenda non se fai responsable do erro ou retraso na realización do reembolso se o cliente, a pesar de ter enviado a solicitude por correo electrónico, non indica o número de conta onde quere que se faga o pagamento ou se proporciona os datos necesarios para que a tenda poida realizar o pago. Tenda non se fai responsable do fracaso ou retraso na devolución en diferentes situacións cando o cliente proporcionou información persoal errónea (nome, enderezo) ou un número de conta erróneo.

Seguridade e confidencialidade dos datos

31. Os datos persoais de calquera tipo almacénanse segundo o principio de voluntariedade completa e están destinados exclusivamente e exclusivamente á empresa MeY @ - Computer Services, limítanse ao mínimo necesario e serven só para identificar os compradores e procesar correctamente os pedidos. . Cada cliente ten dereito a consultar os seus datos, rectificalos ou eliminalos, ademais de todos os dereitos que resulten da lexislación vixente.

32. Os datos persoais están protexidos de acordo coa lexislación vixente nesta área de forma que impida que terceiros poidan acceder a eles.

33. No caso de que o cliente exprese o seu consentimento adicional, os seus datos persoais serán procesados ​​pola tenda para informar ao cliente sobre as novas mercadorías, promocións e servizos dispoñibles na tenda.

33a. No caso de que o cliente expresase o seu consentimento adicional, poderanse conferir os seus datos persoais para tratamento a outra entidade indicada no contido deste consentimento, co fin de que a tenda obteña información sobre a satisfacción do cliente co produto. ou á atención que presta a tenda.

34. Os clientes da tenda teñen dereito a consultar os seus datos persoais, rectificalos e esixir a súa eliminación. Política de cookies Nesta declaración de normas, o termo "cookie" úsase para referirse a ficheiros de cookies, así como outros dispositivos que están amparados pola Directiva da UE. sobre privacidade e comunicacións electrónicas.

1. Que son as cookies? Unha cookie é simplemente un pequeno ficheiro de texto que contén anacos de datos, almacenados no seu computador ou outro dispositivo cando visita un sitio web. As cookies úsanse para facilitar a navegación dos sitios web que visita, pero non recollen ningunha información almacenada no ordenador nin en ficheiros. As cookies garanten a máxima precisión dos servizos e, polo tanto, facilitan o uso do navegador web. Para protexer a súa privacidade, os navegadores web permiten o acceso a unha páxina web para ficheiros de cookies que xa están aloxados no seu ordenador.

2. Por que usamos cookies? Utilizamos cookies para obter máis información sobre o xeito no que os usuarios navegan polos nosos sitios web, conseguindo así unha mellor información adaptada a cada unha das súas necesidades individuais e mellorando a súa experiencia nos nosos sitios web. As cookies lembran o tipo de navegador de Internet que utiliza e outros complementos do navegador instalados no ordenador. Tamén recordan decisións que se tomaron, como lingua ou rexión. Gardanse como configuración predeterminada e úsanse cando visita de novo o sitio. Estes ficheiros tamén permiten aos usuarios de Internet avaliar páxinas web e enviar comentarios.

3. Que tipos de cookies usamos? Cookies estritamente necesarias Son cookies esenciais que permiten moverte polo sitio web e usar as súas funcións. Sen eles, o rexistro do servizo e o inicio de sesión non funcionarían. Estas cookies non recollen información sobre vostede que poida ser empregada para a mercadotecnia ou que poida lembrar onde estivo en Internet. Cookies de rendemento Estes recollen información sobre como se usa un sitio web, por exemplo, as páxinas ás que vas con máis frecuencia. Non recollen información que os identifique; toda a información é anónima. Só se usan para mellorar o rendemento do sitio web. Cookies de funcionalidade Estas lembran as decisións que toma (como o seu nome de usuario ou idioma) e proporcionan características persoais. Lembran os cambios que fixeches ou o tamaño do texto, tipos de letra e outras partes das páxinas web que se poden personalizar. Tamén ofrecen servizos solicitados, como ver un vídeo ou comentar nun blog. A información que recollen pode realizarse de forma anónima. Non poden facer un seguimento doutros sitios web que visita. Cookies personalizadas Estes ofrecen anuncios ou mensaxes relevantes para vostede e os seus intereses. Estas cookies personalizadas ás veces están ligadas a outros sitios, por exemplo sitios de redes sociais. Cookies temporais ou de longa duración Dentro destes catro tipos de cookies, as cookies clasifícanse en cookies temporais (cookies "de sesión" ou cookies de longa duración ("persistentes"). As cookies "de sesión" ligan as túas accións a unha única sesión. Esta "sesión" comeza cando se abre a páxina web e remata cando se pecha. A continuación, a cookie elimínase para sempre. As cookies "persistentes" permanecen nun ordenador ou outro dispositivo durante un período de tempo determinado. Activanse automaticamente cando visita un determinado sitio web.

4. Como bloquear ou eliminar as cookies? Se decides que non estás satisfeito co uso de cookies neste sitio web, pode eliminalas facilmente do cartafol de cookies do teu navegador. Tamén pode configurar o seu navegador para bloquear as cookies ou para enviar un aviso antes de que unha cookie sexa almacenada no seu computador. Atoparás máis información sobre as cookies no menú do teu navegador. Ao bloquear as cookies, podes seguir usando os nosos sitios web, pero terá un efecto negativo na usabilidade destes sitios web. Preguntas Ofrecemos axuda e soporte para todos os nosos clientes. Se tes algunha dúbida, comentario, consello, escríbenos. Atoparás o noso enderezo no correo electrónico de confirmación que se envía despois de realizar o pedido.