POLÍTICA DE DEVOLUCIONS I RECLAMACIONS

S'accepten devolucions de productes dins dels primers 15 dies, transcorregut des de la recepció de recepció de la mercaderia pel client, i sempre que es compleixin les condicions exposades en aquesta pàgina.

La devolució de qualsevol operació mercantil exigirà l’acord de les parts. El venedor es reserva el dret d’exigir una indemnització per compensar els possibles danys soferts per les mercats, així com recuperar els gastos directes ocasionals per la devolució.

Només acceptarem la devolució de la mercaderia si:

A la plaça marcada a l’efecte per la llei, el comprador exercitava el seu dret de resolució. S'acceptarà l'exercici de l'esmentat dret exclusivament i exclusivament quan la mercaderia estuviese en el mateix estat en el que va ser enviat i llista per a la venda, amb el seu corresponent embalatge original i quan estigui en perfecte estat, i que tingui compliment dels requisits establerts en el punt que descriuen la entrega.

La mercaderia estuviese defectuosa. S'hauria de tenir en compte la disputa a la llei de productes defectuosos, procedint immediatament al subministrament del producte per altres condicions idèntiques i prestacions.

Es procedeix igualment a devolucionar la importació de la mercaderia quan per causes no imputables (ja seran directes o indirectes) a ella, es vol imposar de servir.

Si s’acceptarà la devolució de la mercaderia quan per causes que li siguin imputables, el producte sol·licitat no es correspon amb la sol·licitud del client.

Els gastos de transport originats per la devolució corresponent a càrrec del client. L’importació del transport de la primera entrega ja es realitzarà de la importació total de la transformació.

L’Empresa fa càrrega de tots els gastos derivats de l’entrega al client d’un producte defectuós, sempre que el client realitzi la reclamació dins dels 7 dies següents a la factura.

Procediment de devolució:

Sol·licitar la seva devolució via correu electrònic mitjançant el formulari de contacte en el pla de 7 dies laborals des de la recepció que ha rebut l'article escrit. Per favor, es pot saber al missatge de correu electrònic el motiu pel qual es devia enviar l'article.

Una vegada va rebre la seva petició de devolució, ens vam plantejar contactes amb Ud. per indicar els passos a seguir en una decisió devolució. Incloeu-lo a l’embalsatge original de tots els elements rebuts i remet el paquet a la direcció que els daremos.

Una vegada va rebre el paquet, procediments que identifiquessin i verifiquessin l’estat de productes derivats.

Acaba la comprovació, envia els enviaments per correu electrònic d’aprovació i procediments d’inmediació al canvi o devolució.

Si hi ha alguna discrepància, ens pondrem en contacte amb la mateixa urgència.

Recomanem que envieu la seva devolució a través d’un transportista que ofereixi les garanties suficients. El venedor no pot fer-se responsable de les pèrdues o els daños dels paquets enviats pels clients.

A partir d’aquesta data, deu 30 dies laborals per reembossar l’importació de la compra exceptuant els gastos de transport, que només es poden desviar en cas que el venedor marí sigui responsable de la causa de devolució del producte. El reembolcament s’efectuarà a través del mitjà de pagament que s’utilitzava en la compra, excepte en el cas d’haver pagat contra reembolso.En aquest cas es realitzarà la devolució de la seva transferència bancària.

En cas que no s’acompleixin algunes de les seves condicions, ens pondrem en contacte amb Ud. per oferir l’opció de revertir els articles que no s’havia acceptat. Tots els gastos que generen aquesta devolució, inclòs el transport d’aquests articles, corresponent pel seu compte.