COMPRES I ENVIAMENTS

  • Les comandes seran processats en les 24h posteriors a la recepció de l'pagament.

  • Pagament: es pot pagar en botiga i també mitjançant Paypal o targeta bancària, excepte les comandes que es recullin en botiga, que pot aturar en metàl·lic o amb targeta de crèdit o dèbit.

  • Missatgeria: els enviaments es realitzen en funció de l'elecció de el client:

    1.- Mitjançant de MRW. Es tracta d'un servei 24 / 48h i l'habitual és que si realitzes la compra abans de les 16: 30h d'un dia laboral, el rebis a l'endemà (a Península). Però a causa de factors externs, no puc assegurar que sempre sigui així.

    2.- A través de Mondial Relay. Es tracta d'un servei més lent. Però és un servei molt més econòmic. Es pot triar si es recull en un establiment proper a el domicili (que és més econòmic i també lliura a domicili directament).

    • Correu electrònic de confirmació: si no has rebut un correu confirmant la teva compra, probablement hagis escrit malament la teva adreça de correu electrònic. Si és així, pots escriure a info@meya.es per confirmar la correcta realització de la teva comanda.

    • Si us plau, comprova que has introduït bé les dades de lliurament. En cas contrari, i si el paquet s'extravia, no podem fer-nos responsables.

    • Packaging: totes les comandes van empaquetats perquè no pateixin cap mal, ens esforcem perquè la mercaderia arribi al seu destinatari exactament com va sortir de les nostres instal·lacions.

    • Codi de seguiment: si ho necessites, pots descarregar-lo de la web. No obstant el sistema automatitzat l'envia al teu correu perquè li facis el seguiment.

    • Actualment només realitzo enviaments a la península.

      DEVOLUCIONS

      • Si no quedes satisfet amb la teva compra, tens un termini de 15 dies naturals a partir de el moment de recepció de l'paquet per realitzar qualsevol canvi o devolució.

      • Si la comanda arribés amb algun tipus de tara o desperfecte, si us plau, posa't en contacte amb mi a través de l'correu info@info.es .

      • Les despeses de devolució són a càrrec de comprador. < / span>

      • No s'admetrà cap canvi en productes que no siguin retornats en el seu embalatge original, en perfecte estat i sense senyals d'ús.

      • Un cop comprovat el seu estat, procediré a realitzar la devolució de l'import a través del mateix sistema de pagament utilitzat per a la compra original.